Hehe..

...kan inte låta bli och bjuda på denna!
 
 
Pax!
Jonaz
Evelyn:

Du kommer inte behöva det snart! Heja heja! Hoppas allt går bra nu!

Svar: Tack snälla DU! Tycker att det FLYTER PÅ bra nu, hoppas att det håller i sig!
Jonaz

Mullfia:

Den var bra,haha! Hade inte suttit fel nu inför mötet imorgon!

Svar: hehe, ser fram mot att få höra hur din dag varit upplagd i Simris....
Jonaz

Sofia:

Oh hade ju inte varit helt fel haha.

SV: Nu har jag äntligen satt mig i soffan och har börjat läsa bloggar igen, nu ska jag läsa här men tack så hemskt mycket för dina fina kommentarer blir så glad! Sen den blogaward!! Vad glad jag blir tack snälla!! Ska skriva det sen i min blogg också! Men tack tack tack igen för dina kommentarer blir så himla glad! Hur går det för dig nu? Ska läsa lite här nu =) Massa kramar!!

Svar: Jag har ju gått ner mer än vad jag ska. Har inte varit nervös för op. innan, men lite svajjig i nerverna börjar man allt bli lol. Just att vänja sig med allt nytt. Men framför allt ser jag fram emot att få bli av med denna tunga kropp som bara arbetet mot mig de senaste åren. Är så tacksam för att ni har bloggat så mycket, det är guld värt! Sköt om sig och ha en härlig dag! Kram Jonaz
Jonaz

Kommentera inlägget här: