Godmorgon

 
Så skönt att få sova LÄNGE idag hehe
 
Nu laddar jag med lite kaffe. Ska alldeles strax börja med "Operation garderob". Genom åren som gått har min storlek på kläder varierat!
Från L - 4XL.
I de olika storleks intervallerna är olika favoritplagg sparade! Jag har svårt att göra mig av med 2 saker - kläder och böcker! 
 
Det är precis som om både böcker och vissa klädesplagg är besjälade. Böckerna med sitt innehåll och klädesplagget har blivit smittad med vad jag kännde, eller vad som hände när det användes, som en minnes memorial! Hehe
 
 
Men en rensning och en organisation behövs. Under åren har de plagg som inte passa hamnat i en mixad storleksvariation garderoben. 2 garderober sprängfyllda med staplade kläder som inte passar. Idag ska det rensas, samt organisera det som ska vara kvar.
 
Troligen finns det basplagg i alla storlekar som förhoppningsvis jag ska resa igenon efter operatonen!
 
Just det operationen! Idag är det bara
 
 
dagar kvar till operation!
 
Pax!
Jonaz
 
Kommentera inlägget här: