God förmiddag!

Började morgonen med att tjuvväga mig :D Det är ju tisdagar som är min vägdag. Det är bara några hekton kvar för att hamna under nytt 10-tal. Så idag ska det röras på kroppen.
 
 
Fick upp sambon ur soffan och nu drar vi till Malmö. En liten loppis tur först! Sedan blir det nog en promenad i Bulltoftaparken!
 
Kul med delmål, och det skulle varit skönt att sista flytveckan kunde innehålla ett stort viktras :D
Vi får se på tisdag!
 
Pax!
Jonaz
Sara i Uppsala:

Heja heja! Vad härligt att spräcka de där tiotalen! JAg har endast gjort det uppåt det senaste åren... Inte lika kul! ;-)

Svar: Jo det var samma här. Men sedan flytet har det gått åt andra hållet :D woohoo
Jonaz

Rebecka:

Wow Jonaz, det är verkligen inte långt kvar!
Jag är imponerad av hur duktig du varit med flytet och framför allt; hur LÄNGE du flytit.
Heja heja dig,, snart joinar du oss på andra sidan :)

Svar: Jag går in i den 9:e flytveckan på tisdag! Jag längtar nu till torsdag så jag vet inte vad. Men helt ärligt, vad skulle jag varit utan era kloka bloggar som jag följer och lusläser :D Ni är GULD värda!!!!Ja, det ska bli så skönt att äntligen få detta gjort!
Kram kram xxx
Jonaz

Kommentera inlägget här: