Dagens fynd!

 Då har jag varit och handlat lite inför operationen!
 
Silicea - hälsokostmedel som ska förebygga håravfall. Tänkte det kan ju inte skada att försöka behålla luddet på huvudet. 
Sojaprotein pulver - Jag avskyr mjölkprodukter och måste få i mig protein efter op. Kollade apotekets produkt men hittade ett pulver på hälsokost som har mer än dubbelt av proteinmängden i sig / matsked.
Mitt val kvinna - Multivitamin med rikligt av järn!
Omeprazol - Ska tas innan op. Mot halsbränna och sura uppstötningar.
Bio-oil - Bra för att motverka ärrbildningar efter ingångsärr. 
Steri-strips - Tejp för ingångshålen.
Hibiscrub - Att tvätta sig med innan op. För att desinfektera huden!
 
 
Köpte även en dosett! Lite retro-acting! Varför inte ett pimpat ett :D
 
 
Pax!
Jonaz
 
 
Frida H:

Men herregud vad snyggt! Jag har alltid gått och pillat på de där färgglada dosetterna och tänkt "ska man köpa en till pappa så jag kan få komma och titta på alla fina regnbågsfärger lite då och då.." Nu upplyste du mig precis om att jag kan köpa ett till MIG istället :D Höhö.

Kram!

Svar: Hehe, Jag tänkte att om man klistrar ett döskallemärke oxå på dosetten, så blir det lite hårdrock! Hehe!Visst ska vi ha pimpade dosetter!
Jonaz

shadaim12.wordpress.com/:

Aha, det är det du ska ha bio oil en till alltså, jag har funderat på det där nämligen haha.

Svar: Ja, jag e ju ingen proffs på hudkräm eller olja, men en som op:at sig rekommenderade denna, så varför inte prova lol
Jonaz

Malin:

Vilken cool dosett till alla piller du hittat... En sån skulle jag oxå behöva till mina piller. Var har du hittat den?
Ps. lycka till med din operation
Stora kramar från en annan GBP opererad

Svar: Hej! Jag köpte den på apoteket som tillhör apoteksgruppen. http://www.apoteksgruppen.se/ Vet att tex Apoteket hjärtat inte har dessa dosetter :D Va kul att du skrev till mig! Ska genast läsa och följa din blogg :D Ha det bra Kram kram!
Jonaz

Kaffehörnan:

Hejsan. Den dosett var inte fy skam

Svar: Tycker den är lite ballare än de vanliga. Vilken fin blogg du har :D Impad! MFF? MJÄLLBY här hehe!
Jonaz

Kommentera inlägget här: