Äntligen i soffan...

Pust och stånk....
 
Nu har jag äntligen landat hemma, det blev ännu en 14h dag på jobb! Men thats life i förkylningstider :D
 
Ska plocka ihop högen av kläder som ska med i helgen - Stockholm hägrar! Vad jag längtar till dessa dagar...att få gå på Götgatan och damsuga mina second hand favvo-butiker.
 
 
Sedan blir det Melodifestivalen LIVE - woohoo. Möte med våra mello-polare. Så fantastiskt kul det ska bli. Får blogga från mobilen i helgen!
 
 
Nu blir det kvällsmat - gissa vad - en soppa - hehe!
 
 
Pax!
Jonaz
anette johansson:

Hej på dig!
Vad det låter trevligt Second hand , jag tror jag ler åt det ordet allt som oftast , För det betyder för min del FYND! Härligt att fynda!
Ha det bäst! // Anette

Svar: Jag svär...jag ska TOK-FYNDA på loppis och second hand i helgen. Kommer att visa fynden på bloggen hehe. Loppis är the thing...som julafton, man vet ej vad som kan dyka upp! Underbart!
Jonaz

Marthi:

Men Jonaz då!!!
Glöm inte att om bara "några dar" har du säkert 15/20 kg mindre!!Försiktigt med shoppande ;) men ha det så jättekul i Stockholm,en underbar stad!
Men liteeeeeee får du handla ;)
Kram på dig!!

Svar: Hehe, oki om jag hittar något ballt så måste det vara lite förlitet :D heheKram kram
Jonaz

mullfia:

Åh vad fräckt att se melodifestivalen live! Jag vill ocksååå! Men jag får väl nöja mig med tv-soffan och ska nog lyxa till det med kycklingsallad och cola light! Hoppas du hittar många fynd, förresten!

Svar: Kommer att skvallra om fynden :D woohoo
Jonaz

Kommentera inlägget här: