Delar av tjockisfamiljen fikar...

För er som undrar vad Tjockisfamiljen är...ta en titt HÄR!
 
Igår fick jag träffa Frida och Fia IRL. Jag mötte upp Frida och hennes fina son i Lund. Sedan gick vi till Ebbas Skafferi.
 
 
Ljuvligt väder, satt på bakgården mitt i solen!
Efter vi tjötat och myst så anslöt sig Fia. Mera kaffe, mer tjöt mellan allvar och skoj.
Vilka underbara tjejer det finns. Det är så skönt att snacka med andra som är i samma situation som jag själv. En härlig triss i GBP opade tokar är vi. Hoppas vi kan träffas igen - SNART!
 
Pax!
Jonaz
mullfia:

Sån perfekt blandning av mys, flams, trams och allvar! Bör definitivt göras om snarast <3 (ps, syntes på mina axlar idag att vi satt i solen, haha!)

Svar: Jag hoppas ni har värsta-bästa helgen nu! Kram kram xxx
Jonaz

Kommentera inlägget här: