Woohoo

 
Härligt att ställa sig på vågen idag. 5.3kg ner. Skönt!
5.3kilo mindre MIG!
Det har varit en bra första vecka...TROTTS ALLT!
Jag började flyta mitt i en influensaperiod, jag hade inte rökt på ett par dagar pga min hosta. Så nu varken röker jag (eller äter). Stundom är det fruktansvärt!
Att flyta är inget problem, det överskuggas av suget efter nikotin. Varje morgon är en kamp. Ingen morgon cigg till kaffet. Idag stod jag på min "morgonrökplats" och tog lite kaffe och spelade ett spel på mobilen istället för att röka - SKÖNT.
Men var kväll är en seger, en seger att dett gått en dag till utan att ha rökt.
 
Ha en alldeles underbar
Pax!
Jonaz
Sara:

WOW! Vill också ha sådant resultat OCH vill ha måndag här. (Mim vägdag)

Jonaz:

Ska bli spännande att se ditt resultat :D

Kommentera inlägget här: