Status 19 februari 2013

 
 
Flytveckorna:
Vecka 1: -5.3kg, -1,6 i BMI
Vecka 2: -1.8kg, -0,6 i BMI
 
TOTAL VIKTNEDGÅNG: 7,1kg
 
JUST NU! 
Vikt 150.9kg
BMI 47.1
 
 
 
Favoritlåt I was made for loving you - KISS
  
Pax!
Jonaz
Marita:

Jisses, vad fettet rasar av dig! 14 smörpaket! Du kan ju prova att sätta fast det på kroppen och gå runt med en dag :-)

Svar: GLIDA runt i fett :D
Jonaz

Sofia:

Oh duktig du är!! Skönt va?

Svar: GÖTT MOS :D
Jonaz

Ida:

woohoo, snart har du ju gått ner det du fick krav på för open! skönt! kom ihåg att sätta upp mål för sig själv, lättare att ha något att se fram emot och jobba mot.. :)

hejaheja!

Svar: Tack tack snälla du :DFlytet går riktigt bra :D lite dålig på att få i mig vattnet, men jag jobbar på det :D
Jag måste fundera på delmål - Jag har ju mina gurkstavar som jag belönar mig med hehehe
Jonaz

Kommentera inlägget här: