NÖRD

Ja det är jag.
Stack förbi en second hand butik på vägen hem från jobb! Skulle leta efter lite böcker som vi har till den litteraturcirkeln jag leder på arbetet.
Då hittade jag denna bok:
 
 
Alla finlands bidrag genom åren med noter!
UNDERBART! Hehe! Det finns en hel del guldklimpar här!
Ska ligga på soffan och sjunga på finska ikväll!
 
Pax!
Jonaz
unwanted:

på lördag är det Karlstad och andra chansen som gäller för mig pojkvän och kompisar

Svar: Yep, jag håller min tumme för Martin :D Sedan är det FINALEN och guess who has a ticket to the show.......jo JAG! :p
Jonaz

Therese:

Hahahahaha.... ett ljudklipp hade varit på plats nu ;)

Svar: haha...är du riktigt säker....
Jonaz

Marita:

Lycka!

Svar: Hehe, ja faktiskt :D
Jonaz

Marita:

Vad ska du har för den?

Svar: Inte till salu, men vill du ha kopior på noter, så skriv ett mail till mig så ska jag kopiera de år du vill ha och skicka till dig :D
Jonaz

Marita:

Jag hör av mig!

Kommentera inlägget här: