Melodifestivalskväll...

Så här tror jag att det blir:
Final - Janet Leon
Final - Martin Rolinski
2:a chansen - Ravaillacz
2:a chansen - Amanda Fondell
 
5:e plats - Caroline Af Ugglas
6:e plats - Eddie Razaz
7:e plats - State of drama
8:e plats - Elin Petersson
 
Om jag fick önska hur resultatet ska bli:
Final - Martin Rolinski
Final - Janet Leon
2:a chansen - Amanda Fondell
2:a chansen - Caroline Af Ugglas
 5:e plats - Elin Petersson
6:e plats - Eddie Razaz
7:e plats - State of drama
8:e plats - Ravaillacz
 
 
LIVET ÄR EN SCHLAGER LOL
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Cecilia:

Jag tror på Janet och Eddie till final. Caroline och Martin till andra chansen. :)

Svar: Tyvärr så tror jag "gubbarna" har en stor chans oxå. Fasl jag låtsas som om det inte är så :D men de är helt klart kvällens DARKHORSE.
Jonaz

Marita:

Så du gillar inte gubbarna?

Svar: Jo, iofs tycker jag om de alla fyra, men inte deras låt hehe
Jonaz

Kommentera inlägget här: