Lunch

 
Idag på arbetet var det servering av soppa i fastetid.
AAH...de hade ärtsoppa kokad på buljong. Jag kikade på kaloriintaget, 1dl hemmalagad ärtsoppa (med fläsk) är ca 85kcal / dl.
 
 
Jag tog och silade ca 3 dl och slurpade i mig. Så gott :D Vilken njutning!
 
Det var nästan bara vätska, så det var nästan ett flyt - halvflyt kanske, men jag gick ju inte över kalorierna en Modifast soppa ger.
 
Nu sitter jag här och bara myser! Mätt och glad. och tänker - det är bara
dagar kvar till operation!
 
Ska jobba undan nu så kanske jag kan få komma ut i solen en stund :D
 
Pax!
Jonas
 
 
Gabriella :

41 dagar.. Det går fortare än du anar!😊
Rätt som det är så sitter du där, nästan 1.5 år efter operationen, och mår toppen, och undrar- vart tig tiden vägen???
Kram/ Gabriella

Svar: Ja....dagarna far förbi. Längtar så hehe
Pax!
Jonaz
Jonaz

My heavenly life - johanna:

Hej! Vad roligt att du hittat min blogg =). Bara att fråga om det är något du undrar. Spännande, nu börjar din operation närma sig! Skall hålla tummarna att allt går bra för dig!

Svar: Tackar tackar :DKommer nog att komma en och annan fundering :D
Jonaz

Kommentera inlägget här: