Hemma & jag har en fråga angående skönhetskräm :D

Yepp. Då var det soffmys med en skål löksoppa. Flyt flytare flytast :D
 
Min sambo sa igår att det syns på ansiktet att jag gått ner nästan 10kg, kul. En liten fråga till alla er kloka GBP-are. Jag läste ett inlägg hos någon för några veckor sedan, där det skrevs om en kräm som hjälper till med att skinnet anpassar sig en aning när man förlorar vikt snabbt.
 
Finns det sådana krämer? Fungerar de? Eller är det enbart ett försäljningstrick?
Vilka krämer handlar det om? Är det någon som har erfarenhet av någon?
 
Ska nu njuta av att läsa lite bloggkommentare och kika vad alla kloka skrivit i sina bloggar!
 
See ya!
 
Pax!
Jonaz
Marika:

Hej!
Jag är inte GB-op, men kan faktiskt rekommendera vanlig olivolja.
Lycka till!

Svar: Naturlig produkt...Intressant!Tack för tipset och kul att du kikade in på min blogg :D
Jonaz

Stamp-E:

har hört att mjukgörande krämer ska funka... dock har jag inte använt något sånt alls... så jag kan tyvärr inte säga om det funkar... ja jag har ju inte heller gjort gbp, men har ändå gott om hud :D

Svar: Inte länge till....7 dagar kvar :D spännande spännande!
Jonaz

Eva-Maria:

Va kul att läsa din blogg D)
Jag har använt mig av kokosfett som jag köpt i en större glasburk från en hälsoaffär. Fungerar jättebra samt är billigt. Massera in hela kroppen i den och din kropp kommer att tacka dig för att du inte lägger på den en hel massa tillsatser.

Svar: Tack för ditt tips och kul att du läser min blogg. Kokosfett - ännu ett tips av det "naturliga" alternativet! Gillas :D
Jonaz

Evelyn:

Jag kör med olivolja i badvattnet. Och mjukgörande vid behov. Huden drar ihop sig långt efter att kilon trillat av, så man måste ge det tid också.

Svar: Bra tips! Och bekvämt, passar mig hehe!Ha en skön söndag!
Jonaz

Kommentera inlägget här: