Hej & hå.......

Efter en intensiv dag på arbetet har jag nu landat i soffan.
 
 
Ligger med papper i knät för att förbereda helgens arbete. Imorgon går arbetet i lyckans tecken och på söndag ska det handla om kamp, det man måste kämpa för.
 
Jag kämpar....med mitt flyt och min rökning. Men jag är lite slarvig, slarvig på att planera. Idag när jag drog till arbetet blev det lite stressigt här hemma. Fick inte i mig den vätska jag skulle. Attans Jonaz - SKÄRPNING! Jag svängde inom macken på väg till jobbet för att köpa en flarra vatten för att dra i mig i bilen. Då slog det mig, har ju glömt att ta med mig en shake! på macken hade de bars från NUTRILETT. Jag köpte en och åt halva till frukost och resten som lunch på vägen hem. 
 
 
Nu ska jag vara duktig och få i mig vatten och äta en Modifast soppa till kvällsmat!
 
Det är ju bara 
dagar kvar till operation!
 
Pax!
Jonaz
Kommentera inlägget här: