Goddag!

Förmiddagen började trögt. Hade en efterlängtad sovmorgon, ledig idag. 
Tror att min kropp är inne i en tok-ketos fas. Borstar tänderna, sköljer munnen om och om igen men blir inte av med den dåliga andedräkten. 
 
Tycker även att det påverkar mina smaklökar, kaffet och vattnet fick någon kemisk konstig bismak. Eller kan det vara så att jag bara var lite gnällig i morse...jag GNÄLLIG? ALDRIG! hehe
 
Imorgon är det viktdag. Spännande, spännande! Har lite över 2 kilo kvar att gå ner för att nå de 8 kilon jag ska gå ner innan den 4 april.
 
 
Det är nu 
dagar kvar till operationen! En ny dag, ett steg närmare!
 
Samtidigt har jag inte
på 
dagar. Hoppas att jag kommer att lyckas med att hålla detta för gott nu!
 
Nu blir det en promenad!
Ha en skön dag alla NI FINA!
Pax!
Jonaz
Kommentera inlägget här: