God förmiddag!

Idag är ännu en fantastisk arbetsdag!
Har haft den första "verksamheten" på morgonen, sedan blir det lite kontorsarbete fram till kl 18, då blir det skarpt läge igen och det avslutar dagen.
 
Imorgon har jag ledig dag! Kul när ledig dag sammanfaller med lönedag :D Får väl fundera på om jag ska göra något särskilt.
 
Flytet går bra. Känner bara att jag behöver någon form av variation till de soppor som jag äter. Jag gillar inte de shakes som innehåller vanilj, jordgubb och "hubba bubba" smakerna. Kan ju ha med att göra att de blir så mjölkiga. Jag gillar inte mjölk och milkshakes är något av det värsta jag vet.
 
Tänkte att jag skulle titta lite efter sopprecept som jag kan laga själv. Att koka soppa som är kalorisnåla är ju inga problem, men får väl då kompletera med Modifast och Allévos soppor för att näringsinnehållet ska tillfredställa min kropps behov! Men som sagt, jag behöver en variation så jag inte tröttnar på de produkter jag har hemma!
 
Nu är det bara
 
 
dagar kvar till operation!
 
Pax!
Jonas
Kommentera inlägget här: