Gamla matvanor....

Har nog inte förstått riktigt vad jag håller på med. Jag går mot något helt nytt, befinner mig i flytet utan riktigt förstå vad som håller på att hända.
Min operation är om 43 dagar, den 4:e april, vilket innebär att mat kommer inte jag att inta förrens i slutet på april. 
 
Tänk att det faktiskt kan vara så att de kilon jag nu går ner innan operationen aldrig kommer att komma tillbaka. Tänk vad fantastiskt det skulle vara :D
 
Är så glad att jag har operationen inom räckhåll. Ett mål värt varenda dag på flyt :D
 
Nu efter två veckor på flyt har jag gått ner 7kg. Så skönt, det enda som hela tiden stör min fokusering är röksuget. Veckan innan jag skulle börja flyta låg jag i influensa. Hade en fruktansvärd torrhosta, kunde inte röka. Så jag bestämde mig för att inte ta upp rökningen efter några dagars influensauppehåll. Men jag är så röksugen - så fruktansvärt röksugen. 
 
Igår ringde en polare, jag reste mig direkt och gick ut och ställde mig under fläkten. Morgon rutinen finns inte kvar längre och det känns tomt och konstigt. Tjuvröket i bilen på väg till jobb - det är också borta. Det är otroligt, men vad tomt det känns utan ciggen.
 
 
Men - bit ihop Jonaz. Målet är så nära.......
 
Pax!
Jonaz
Sofia:

Oh vad duktig du är som ändå står emot. Jag däremot började röka under flytet efter haft ett uppehåll på över 1 år eftersom jag blev gravid året innan jag gjorde min operation. Jag var så hungrig så jag hade fan inte klarat mig annars. Jag levde på flyt i 6 veckor =).
SV: Tack för dina kommentarer, blir alltid lika glad! Ja jag unnade mig ibland lite grönsaker och det var så gott så jag kunde dö verkligen "mun orgasm" haha. Sen efter kommer du inse hur gott mat faktiskt är jag minns bara 4 dagar efter operationen fick man äta knäckebröd och jag åt det med kaviar på herre min skapare vad gott det var! Du måste börja snart bunkra på dig soppor snart eftersom det är det man lever på 10 dagar efter på.
Kram kram P.s ser också fram emot Army of lovers!!

Svar: Ja ett bloss hade varit riktigt härligt nu :D Det handlar visst bara om perspektiv...inte hade väl jag trott att några gurkstavar skulle ge en "mun orgasm". Helt fantastiskt!
Just det, soppor efter op. Man kan ju inte stå och laga 1dl soppa åt gången. Blir väl att frysa in i småportioner kan jag tänka!
Kram kram xxx
Jonaz

Kommentera inlägget här: