Det kom ett brev!

Ett brev från Axess Medica, som ska utföra min Gastic Bypass operation, kom idag.
Det är en kallelse till förundersökning 2, vilket innebär att jag ska möta dietisten och en sjuksköterska och få information om tiden efter operationen. 
Har jag gått ner mina 8kg så ska jag opereras den 4 april!
 
WOW...detta blir mitt datum, den 4:e april! Man kan börja räkna ner på allvar! 50 dagar kvar till operation! 
 
Pax!
Jonaz
mullfia:

Woop woop grattis! Jag opereras den 2 april så vi kanske hinner skymta varann! Om jag går ner det jag ska förstås, men efter alla peppkommentarer (din inräknad!) så är jag supertaggad! Det verkar förresten vara lite olika med brev och kallelser från Simrishamn, jag fick min op-tid och infomöte-2-tid i handen i slutet av första infomötet medan andra fått det hem i brevlådan som du!

Jonaz:

Va kul, samma ställe hehe. Jag måste säga att det var lite rörigt när jag var där på 1:a träffen. Vet inte varför vi inte fick op-tid när vi var där :D
Längtar så mycket nu :D Vi ska fixa detta! Woohoo!

Marthi:

Hej Jonaz!!
Det kommer att gå jättebra med din op. Själv blev jag opererad den 4 nov 2012 och har inte kännt av nånting.Aldrig mått dåligt,kan äta i princip allt mat,men visst i småportioner. :)
Har lyckats gå ner 22 kilo.
Ha det gott!!

Svar: Hej & tack för kommentare. WOW 22 kilo :D Fantastiskt! Vilken resa!Ha en skön helg!
Jonaz

Kommentera inlägget här: