Vätskeintag 6/4

Jag förde dryck dagbok igår. Det var den första heldagen hemma. 
 
Jag har ingen aptit, är inte heller törstig. Detta kan vara så olika oss emellan. Min GBP kompis som opades samma dag som mig har en törst hela tiden.
Igår såg intaget ut på detta vis!
 
Kl. 8 - 1 dl mjölk + proteinpulver + chokladpulver 
Kl.9 - 1dl vatten
Kl.10 - 1 dl mjölk + proteinpulver + chokladpulver 
Kl.11 - 1,5 dl vatten + lite kaffe
Kl.12 - Kelda soppa 1,5 dl utspädd med proteinrik mjölk + 2msk proteinpulver
Kl.13 - 1,5 dl vatten + lite kaffe
Kl.14 - 1dl smoothie
Kl.15 - 1dl smoothie
Kl.16 - 1,5 dl vatten + lite kaffe
Kl.17 - 1 dl mjölk + proteinpulver + chokladpulver 
Kl.18 - 1,5 dl vatten + lite kaffe
Kl.19 - 1 dl mjölk + proteinpulver + chokladpulver 
Kl.20 - 1,5 dl vatten + lite kaffe
Kl.21 - 2 dl vatten
 
 
Det tog mellan 30-40 minuter att få i sig det man skulle var hel timme. Sedan är det inte många minuter kvar innan nästa heltimme börjar.
 
Idag ska jag försöka att få in lite mera protein under dagen!
 
Pax!
Jonaz
Sara i Uppsala:

ojojoj, vad tid det tar att dricka i början. Är det för det tar emot eller för att du drack långsamt?

Svar: Man måste sippa, det går inte att klunka som förr. Det får bara plats 30-40ml och det måste rinna undan :D
Jonaz

Kommentera inlägget här: