UNDERBART!

 
Pax! 
Jonaz
Sanna:

Haha, underbar bild!!!

Svar: Ja, den e ball hahaha
Jonaz

Caroline:

Haha härligt.
Där i skogen skulle jag vilja bo. Jag dumpar på allt just nu. Men va smal jag ska bli. ;)

Svar: Då vill jag bli sambo med dig hahahaha
Jonaz

Anette:

Hej! =)
Såg din kommentar hos mig för ett tag sen nu och jag skulle svara tacka och önska dig stort lycka till. Men va tusan - tiden har bara rusat iväg och du verkar ju på nåt mirakulöst sätt ha fixat operationen utan mina lyckönskningar! *häpnar*
Hoppas du mår bra och att allt rullar på som det ska!
Lägger in dig bland länkarna på min sida så jag kan hålla lite "koll" på dig.
Har haft bloggtorka hos mig nu ett tag pga rörigt liv, men hoppas komma igång igen snart.
Vänliga hälsningar
Anette

Svar: Kram till dig!Så skönt att du e tillbaka, för din blogg är ju super bra!

Allt rullar på och jag mår som en prins! Lycklig och glad!
Kram J xxx
Jonaz

Kommentera inlägget här: