Status 2 april 2013

Startvikt: 158kg
StartBMI: 49,3
 
Flytveckorna:
Vecka 1, 13/2-2013: -5.3kg, -1,6 i BMI
Vecka 2, 19/2-2013: -1.8kg, -0,6 i BMI
Vecka 3, 26/2-2013: -2,7kg, -0,8 i BMI
Vecka 4, 5/3-2013: -1,4kg, -0,5 i BMI
Vecka 5, 12/3-2013: -1,4kg, -0,4 i BMI
Vecka 6, 19/3-2013: -3kg, -1 i BMI
Vecka 7, 26/3-2013: -0,5kg, -0,1 i BMI
Vecka 8, 26/3-2013: -3,1kg, -1 i BMI
 
TOTAL VIKTNEDGÅNG: 19,2 kg
 
JUST NU!
Vikt 138,8 kg
BMI 43,3
 
Åh vad skönt. Efter att ha tjurat över förra veckans viktnedgång, känns denna vecka som en revansch! Ska sikta på att tappa 8 hekto till torsdag, så har jag förlorat 20kg under flytet :D
 
Pax!
Jonaz
Erica :

du är så himla duktig! :):)

Svar: Tackar, nu längtar jag IFRÅN alla dessa soppor och flyt-jox :DKram
Jonaz

Marthi:

Heja heja!! Duktiga du!!
Din resa fortsätter och du kommer att klara dig galant!! :) Det har du gjort hittills!!

Jag tror att just den drycken får du klara dig utan,du kommer att få en "söt liten mage" så sa min läkare till mig ;) och den får du behandla väl i framtiden. ;) .
Jag har inte vågat dricka vodka än,men öl och rött rioja klarar jag av.Lite grand.
Kommer att tänka på dig,min vän.Ha det gott :)
Kram från Spanien :)

Svar: Vad bra att du klarar av vin. För det hör ju Spanien till :DJa nu längtar jag så det värker hehe
Imorgon är jag ledig, då ska jag & sambon ut på äventyr hela dagaen, så tiden springer snabbt fram till torsdag!
Sköt om sig <3
Från ett soligt och 6+ gradigt Sverige xxx
Jonaz

Frida H:

MEN JONAZ!!
Hur jävla bra är inte du då?! Tre FRIKKING kilo!
Bra jobbat!

Shit vad kul det ska bli att följa din resa sen, efter op.

Svar: Sjukt kul! Så satsar vi på de 8 hektona tills torsdag :D spännande!
Ja, jag hoppas att det "flyter" på efter operationen hahaha
Jonaz

Sara Sundqvist:

Du är galet duktig! 20 kilo på flyt är ju så häftigt. Och HUR mycket ska du då inte klara av sen?! :-D Wohoo!
Snart är det torsdag!
Kram Sara

Svar: Tack snälla du. Så skönt att flytet börjar närma sig sitt slut :D Jag lkängtar nu så att det värker heheImorgon ska det äventyras lite, så dagen går snabbt :D
Kram kram //J
Jonaz

Jenny:

Wow! Bra jobbat:)

Svar: Tack snälla Jenny :D
Jonaz

Therese:

Grymt bra jobbat!! Hoppas du är riktigt stolt över dig själv och känner att du tagit rätt beslut. Det vet jag att du gjort ;) Jag har inte ångrat en sekund på dessa snart två månader!! Angående alkohl så drack jag några små klunkar av en öl på 3,5% under påsken och skäms nästan att säga att jag blev alldeles varm om kinderna och en lätt snurrkänsla i skallen hahaha...

Svar: Tonårsfylla - UNDERBART!<3
Jonaz

anette johansson:

Helt galet! Bra jobbat ! Hoppas ni får en underbar dag imorgon !
// Kram

Svar: Ja i morgon ska det kombineras nytta med nöje. Många steg under dagens shopping! WOOHOO :D //Kram
Jonaz

Sara:

WOOOOW!!!!

Svar: :D inte klokt! Fattar inte det själv :D
Jonaz

Shadaim12.wordpress.com:

Grymt jobbat av dig :))
Keep up the good work ;)


Svar: Tackar finaste du!!!!!!
Jonaz

Rebecka:

Jonaz.
jag är galet imponerad av din målmedvetenhet!!! Nästan 20 kg är borta och de kommer a l d r i g mer tillbaka.
Kan inte föreställa mig hur det varit för dig att gå på flyt så länge som du gjort men var STOLT!!!

Massa kramar

Svar: Puss
Jonaz

Kommentera inlägget här: