Hur ska man fira?

Woohoo!
 
Efter operationen ska vi i 10 dagar ta en Fragminspruta var kväll! Sprutor som är blodförtunnande, som ska motverka så man inte får en propp efter operationen!
 
 
Nu tas den sista fragminsprutan!
 
 
Tänk att det redan gått 10 dagar sedan operationen! Så ikväll får jag fira att sprut-tiden är över, kanske med en mixad köttbulle - hehe!
 
Jag mår som en prins och längtar efter att få börja jobba. 
 
See ya soon!
 
Pax!
Jonaz
Eva-Matia:

Så glad att höra att allt gått bra för dig! Jippiiiiiiii!

Svar: :D woohoo, strålande tider!Kram xxx
Jonaz

Marthi:

Tiden går fort, ibland för fort!! :)
Skönt att du mår bra.Jag är säkert på att vara positiv har en stor betydelse :)
Jag mår hur bra som helst,börja tappa lite hår....men det är inte konstigt,ibland tappar man håret månader efter operationen :( . Men jag har så mycket hår,tack o lov :) Sen kommer den tillbaka,ser du.....positivt! :P .
Kram på dig,min vän och ha det bäst.


Svar: JA den flyger iväg. Jag mår så bra, har varit ute i Lund hela dagen, blivit röd på näsan :DHar ännu inte märkt något håravfall....spännande spännande :D
Jag är ju en positiv filur, alltid glad och jag tycker denna resa är ett härligt äventyr :D
16 grader hade vi idag woohoo, lovely!
Kram till dig min kära vän :D xxx
Jonaz

Anette:

Härligt! Glöm inte att skapa ett belöningssystem, alltså 10 kg= ny mobil 15 kg = spa 20kg osv osv ... ja du för står ! Det är viktigt! ps. det va ju ex . Dina jeans ligger högt på listan väl? Ha en fin dag fina du! // Kram

Svar: Jo, jag hade tänkt att göra ett belöningssystem. Men kilona har bara rasat iväg, snart gått ner de 30:io första. Så jag tänkte att börja vid -40kg och belöna mig själv :DJa, jeansen ska jag ha när jag kommer ner till ordinär tum storlek, kan inte vänta :D
Jonaz

Angelica:

Härligt att du är klar med fragminsprutorna! Jag var också sugen på att fira den dagen. Trodde väl aldrig att det skulle ta slut. Nu har det gått en hel månad sen min operation. galet att det går så fort!
jag har uppdaterat blogglistan på min blogg och lagt till dig där. Hoppas det är ok :D
kramar

Svar: Ja va kul, vilken ära. Vill du att jag ska lägga in dig i min blogglista oxå?Kram <3
Jonaz

Angie:

Det är självklart du ska fira med en mixad k-bulle! Det är så jäkla skönt att slippa de däringa sprutorna. Kramiz

Svar: Verkligen <3 Kramiz
Jonaz

Kommentera inlägget här: