Förfest!

Ja idag är det dagen före vecka 2 efter operationen, så idag förfestas det! Vilket innebär att jag håller på att planera det 2 stora eventen som händer imorgon:
 
1. Viktdag (den första efter operationen woohoo)
 
 
2. Kostråden rekommenderar puré!

Då jag inte har ätit något sedan den 6:e februari, så jag ser fram emot morgondagen :D Att ta steget ur flytet och få lite puré i sig, att få ta ett nytt steg och lära känna sin nya mage och kropp!
 
Tänkte morgondagen skulle bli på detta vis (rikligt med protein):
kl.8.00 1dl lös havregrynsgröt + lite mjölk
kl.10.00 1 1/2 dl lättfil
kl.12.00 1/2dl pulvermos + 1/2dl puré av torsk, kvarg, kokt broccoli, kokt lök 
kl.15.00 1dl lös äggröra
kl.18.00 1/2dl pulvermos + 1/2dl puré av torsk, kvarg, kokt broccoli, kokt lök 
kl.20.00 1 1/2dl lättfil
 
Givetvis kommer jag att starta dagen kl 07.00 med 1dl katrinplommonjuice :D hehe
 
Pax!
Jonaz
Frida H:

Åh men åh! Så spännande!!
Ska bli grymt kul att komma hem ifrån jobb och läsa hur det fick med vävningen. Dock vet jag redan att det gått bra. Du är grym!

Svar: Pöss på dig söta Miss F :D Måste bara säga att allt känns så bra och spännande :D
Kram!
Jonaz

EllinorO:

Spännande! Jag håller tummarna!

Svar: Dina tummhållningar hjälpte xxxTack fina miss E
Jonaz

Kommentera inlägget här: