Errare humanum est!

Uppe med tuppen! Tog mig en morgondusch och det ena plåstret började lossna av vattnet, så det var tid för ett byte av detta. Det var det sista plåstret som satt kvar efter operationen.
 
När jag drar av det så döm om min förvåning, de har glömt att sätta agraffer där!
 
Agraffer
 
Det är bara ett hål! Det har läkt rätt bra, men det är en krater och överhuden ligger inte dikt an. Det är inte infekterat eller blött, men lite läskigt!
Jag ringde finaste undersköterskan i Simrishamn och hon ska prata med läkare och återkomma till mig!
 
Jag har strips hemma, tänkte att man kan tejpa ihop det själva!
 
Fortsättning följer hehe!
 
Pax!
Jonaz
Maria:

Nej men det var ju lite creepy !! Ett av mina sår ville inte fästa ihop sårkanterna så det glipar lite men jag struntar i det... har det öppet nu så det får läka som det är :) Tejpa kan du göra själv, finns steristrips att köpa på apotek ! Kram :)

Svar: Jag har strips här hemma. Blev lite förvånad bara haha Tänkte sambon får tejpa ihop det i eftermiddag heheKram kram
Jonaz

Cecilia:

Hihi! Bilden till vänster är mina agraffer. :D

Svar: Oj, jag bara googlade på agraffer efter bra bilder :D Om du vill tar jag givetvis bort den! hehe
Jonaz

Cecilia:

Haha, nej nej ha den kvar du. :) En agraffbild är inget att sätta copywright på, hehe. ;) Tycker mest det var lattjo.

Svar: <3
Jonaz

Kommentera inlägget här: