Disträ!

Satt på kontoret hela eftermiddagen!
Hade koll på tiden, har ju en väggklocka framför mig.
 
När klockan var 17.20 så ringer min mobil och mannen jag skulle hämta klockan 18 undrar var jag är. Då slår det mig, jag har inte ställt fram klockan på väggen till sommartid.
 
 
Gissa om jag fick brottom!
 
Kasta mig iväg och var på plats några minuter över utsatt tid...PUST
 
Måste vara den situation som jag står inför som gör att man blir lite mosig i huvudet :D hehe
 
Pax!
Jonaz
Viktkamp:

Jag hade varit allt annat än mossig i huvudet efter så många veckor med shakes. Impad! Jag skulle aldrig klara det, av många olika anledningar. Lycka till =) Kram

Svar: Tack snälla. Jo, kanske har jag blivit lite förvirrad haha. Nejdå, det har gått väldigt bra! Men visst, vad jag längtar att få tugga lite nu :D Kram & lycka till du med. Ps. Fin blogg du har :D
Jonaz

Sara i Uppsala:

Oooops! :-)

Svar: hehe, som det kan bli :D
Jonaz

Therese:

Hehe... Ja du, jag kan rapportera att det fortsätter att vara mossigt ett tag efteråt oxå ;) Ha det heeeelt underbart imorn och hälsa Ulla från mig!!!

Svar: Jag LOOOOVAR! woohoo
Jonaz

Sara i Uppsala:

OMG! Nu opas du snart!!!! :-D

Svar: YEPP, imorgon sker det! Kan du fatta, nästan 9 veckors flyt och nedräkning är snart över! WOOHOO!Kram!
Jonaz

Kommentera inlägget här: